tirsdag 11. mai 2010

Ja, hva nå?

Da er jeg hvert fall i gang med bloggingen igjen. Rakk å skrive noen få innlegg på en annen blogg før den ble nedlagt, og fant ut at det i grunnen var ganske gøy (og så er det jo noe med at det meste blir ekstremt gøy, når alternativet er å lese til eksamen...), så nå sitter du altså og leser på min egen blogg:)

Jeg vet ikke helt hva jeg kommer til å skrive om her. Jeg vet i grunnen ikke helt hva som skjer fremover heller. For hva gjør man egentlig når livet plutselig tar en helt annen retning enn man hadde forventet? Eller når drømmeprinsen viser seg å være en helt vanlig frosk? Det eneste jeg er sikker på er at om en uke får jeg en velfortjent sommerferie. Og etter det? Vel, den som lever får se! Og hvis du er interessert kan du jo følge med;)

(Og hvis dette ble litt for filosofisk for noen, så kan jeg love at det kommer hvert fall ikke til å fortsette sånn!)



1 kommentar:

  1. Du burde vurdere å bli filosof istedenfor lærer:D Du er fantastisk flink til å skrive:D <3

    SvarSlett