lørdag 14. august 2010

Summer of 2010

Dette var sommeren der alt ble så anderledes enn det skulle ha vært. Nødløsninger, ferier planlagt litt i siste liten og et stort ønske om å ha-noe-å-gjøre-hele-tiden-så-man-slipper-å-tenke har hvert fall sørget for en variert ferie! Men, nå som jeg sitter på lavprisekspressen og ser Oslo forsvinne bak meg er det vel på sin plass med en liten kavalkade:-)


Jeg startet ferien min som leder på konfirmantleir, bl.a. for min kjære søster som her imponerer i spise-eple-i-bøtte-med-vann-konkurranse. Hvordan vekkingen gikk tror jeg ikke jeg skal si så mye om, men at hun ble kåret til "helgas morratryne" sier vel det meste;)

Den siste uken av juni ble tilbragt i Flekkefjord, og bestod bl.a. av flere koselige turer til Kvinesdal, noen dager med Stine på besøk og fire festlige fjortiser!
Deretter gikk turen til Frankrike og Nice. I løpet av uken ble det vel tatt nærmere en million bilder av Lunde-søstrene. Bilde over er et av de beste av den yngste...
Og tilslutt går selv den mest tålmodige lei!

I løpet av sommeren fikk også min bror sitt høyeste ønske oppfylt, nemlig å se Kaptein Sabeltann-forestilling:) Dagen ble tilbragt i dyreparken og avsluttet i øs-pøs-regnvær i Kuttaviga.

På vei mot Oslo igjen stoppet jeg innom Risøya og Skjærgårds, og fikk med meg tre netter i telt og en fantastisk Kirk Franklin-konsert.

Etter en uke med scanning (neste gang skal jeg lese arbeidsbeskivelsen FØR jeg takker ja til sommerjobb...;)) gikk turen på ny til sørlandets perle; Flekkefjord. Denne gangen med tidenes morsomste gjeng og noen av verdens beste venner:)

I midten av juli rakk jeg også å få med meg tre fine sommerdager på sommerfesten i Grimstad, sammen med bl.a. Irene og Audun.

Deretter fulgte et av sommerens virkelige høydepunkt; fire intensive dager med shopping og sightseeing i London sammen med Stine! :D

Og ferien ble med avsluttet med mer shopping, i København sammen med nydelige Irene:)
Til tross for at tankene ofte har forsvunnet til "det som skulle ha vært" og at humøret ikke alltid har vært på topp, har det virkelig vært en sommer fylt med mye latter og glede! Og når jeg nå, med litt blandede følelser, setter kursen mot Kristiansand igjen, er jeg evig taknemlig overfor alle som har bidratt til at jeg sitter igjen med vanvittig mange gode minner fra sommeren 2010! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar