torsdag 22. mars 2012

Bangkok

Byen med...
...det gigantiske palasset:
Det vil si et gigantisk palass-område, med mange palass. Slottet hjemme minnet plutselig om et lite dukkehus.  
Og dessuten var mesteparten dekket av gull. Less is more? Tror ikke det, nei!

...nonne-tempel:
Det eneste i Thailand, faktisk. Og hun som foreleste for oss er datteren til verdens første (kvinnelige) nonne! Kult!

...bursdagsfeiring for tidenes herligste Flekkefjæring: 
Vi snakker Hard Rock Café og livemusikk, 
 ballonger og bursdagssang,   
og sabla god stemning!

...de rosa taxiene:
Seriøst: rosa!! Digger de!!

OG - ikke minst:
...FOREVER 21 og et par andre fine butikker!
Ja, jeg gikk på en liten (stor) (budsjett)smell i et par av butikkene.
Nei, jeg hadde ikke plass til all bagasjen selv på vei til Bali. 

Nei, jeg bryr meg ikke!
Ja, jeg hadde det sykt gøy i Bangkok! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar