mandag 18. juni 2012

Kongen på havet!

Det skulle vist ikke mer til en min EGEN regnbukse og en Devold ull(er det egentlig ull? Ble litt usikker. Den er varm, men klør ikke... To tomler opp, uansett!)undertrøye, før jeg følte meg ganske hjemme på en KRIKtur. Følte igrunnen at jeg ikke hadde gjort annet enn å reise på tur med villmark hele livet!

Det hjalp så klart at villmarken var flyttet ut på havet, at ski og lavvo var byttet ut med sjøbein og lugar, og at ingen av de elleve jeg reiste sammen med kjente til mine tidligere suksesshistorier når det kommer til tur- og friluftsliv.

Uansett - jeg koste meg verre! 
Jeg var fornøyd med å kunne forskjell på styrbord og babord allerede før kastet loss i Kristiansand, 
på å vite hva som er storseglet og hva som er fokka, 
og på å kunne legge på bomtrekket uten å måtte spørre, da vi la til kai i Risør søndag ettermiddag.
Og noe finere enn å seile oppover langs sørlandskysten, sammen med koselige KRIKere, det skal du lete sabla lenge etter! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar