lørdag 23. juni 2012

Ny avgang...

...this time for Africa!

Jeg hadde akkurat begynt å vende meg til norske (såkalte) sommertemperaturer. Den rosa kofferten min er plassert på loftet i St. Olavs vei, brunfargen falmer stadig og "ris & guffe"-middagene er på ingen måte savnet. 

Den rosa kofferten skal få ferie en stund til, men jeg har bare såvidt startet reisingen! Nå venter en måneds eventyr i Afrika. De neste fire ukene skal jeg besøke Tanzania, Kenya og Uganda. Sammen med andre KRIKere skal jeg få oppleve East Africa-cup i Moshi, jeg skal på todagers villmarkssafari, jeg skal treffe 1000vis av CHRISCere (CHRISC = KRIK [eng.]: Christan Sports Contact = Kristen Idrettskontakt.), jeg skal holde seminarer for lokallag i Kampala, jeg skal jobbe med brunfargen på Zanzibar. 

Reisefeberen begynner så smått å snike seg innpå. Det kribler litt nå. 

Jeg nærmer meg klar. 

Klærne mine har flyttet seg herfra: 

Til hit:
Kamera og Ipod står til lading. Billetter er skrevet ut, og ligger klar i vesken sammen med passet. 

Jeg er klar. 
Tror jeg.
Håper jeg! 

Og jeg gleder meg! 

Waka waka - this time for Africa!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar