fredag 24. desember 2010

Jeg elsker julen. Og alt som følger med. Adventstiden, julekalenderne på tv, gavene som skal kjøpes inn, ventingen. Men mest av alt; lille julaften. Når stua og treet er pyntet, det lukter ribbe i hele huset og hovmesteren er god og full, da er det tid for å finne frem godfilmen!
Og mens de siste gavene pakkes inn og Love actually is all around, er det på tide å stoppe opp et lite øyeblikk. Glemme stress og mas, la julefreden senke seg, og huske på hvorfor vi egentlig feirer jul. Fantastisk!  

Jeg ELSKER denne tiden:)
Ha en velsignet jul!

2 kommentarer:

  1. nydelig bilde av krybben du hadde funnet, Kamilla - jeg sleit sånn med det til adventssangarkene mine, denne skal jeg lagre ;) youtubefilmen skal jeg kikke på - når jeg bare sitter en annen plass enn i en stille og rolig stue, med ny julecd på anlegget :)

    SvarSlett
  2. Takk, takk! Jeg googlet Jesus+Betlehem, eller noe sånt (og har lånt det fra en nettside jeg har glemt å linke til...:S)
    Håper du har hørt sangen nå, for den er nyyyyydelig!! Verdens fineste julesang! :)

    SvarSlett